Sprawdź dlaczego nie działa aplikacja MyJablotron.
Do łączności pomiędzy aplikacją MyJablotron i centralą alarmową JA-100 wykorzystywane są serwery utrzymywane przez Jablotron. Prace modernizacyjne na serwerach lub ich awarie mogą powodować chwilowe przerwy w działaniu aplikacji.
Przykładowe problemy jakie można napotkać to: Aplikacja MyJablotron nie działa. Brak połączenia. Problem z zalogowaniem do MyJablotron. Awaria MyJablotron. Nie działa sterowanie z aplikacji MyJablotron. Nie działają widżety MyJablotron. Brak dostępu na stronę jablonet.net
Do w/w problemów dochodzi bardzo rzadko. Poniżej prezentujemy terminy awarii i planowanych wyłączeń w dostępnie do usług MyJablotron.
2022-10-22
W terminie od 22 października 2022 (godz. 14:00) do 23 października 2022 (godz 08:00) zaplanowano wyłączenie wszystkich usług MyJablotron. Z odpowiednim wyprzedzeniem (17 października) przekazano informację o planowanym wyłączeniu. Informacja była prezentowana w jablonet.net (w sekcji dla użytkownika MyJablotron oraz sekcji dla instalatora MyCompany), w formie powiadomienia Push dla użytkowników MyJablotron na systemie Android, w formie planszy startowej wyświetlanej przy uruchamianiu aplikacji MyJablotron na systemie iOS.

2022-06-23
Na 23 czerwca 2022 w przedziale czasowym pomiędzy 8:00 a 15:00 zaplanowano maks. 60 minutową przerwę w działaniu zdalnej łączności poprzez program konfiguracyjny F-Link. Informację o planowanym wyłączeniu wysłano w formie powiadomień Push w dniu 21 czerwca.
2022-03-02
2 marca 2022 firma Jablotron wyłączyła usługi MyJablotron w Rosji i Białorusi. Do użytkowników oprócz informacji o wyłączeniu usług skierowany został tekst potępiający atak na Ukrainę oraz apel w którym Jablotron promuje pokój.
2022-02-19
19 lutego 2022 roku miało miejsce godzinne (od 14:00 do 15:00) wyłączenie wszystkich funkcji MyJablotron. Stosowna informacja została wysłana do użytkowników w tym samym dniu w godzinach porannych.

2021-07-27
27 lipca 2021 przez 30 minut (w godz. od 22:00 do 22:30) mogły występować chwilowe problemy z wybranymi usługami MyJablotron. Zdarzenie miało związek z planową konserwacją usług CLOUD. Informacja była wysłana do użytkowników w formie powiadomienia Push w dniu poprzedzającym.
Data: | Opis zdarzenia: |
27.11.2021 | 27 listopada 2021 roku (w godzinach od 08:30 do 12:30) wystąpiła zaplanowana przerwa techniczna związana z konserwacją serwera. Przerwa była wcześniej zaplanowana i do użytkowników w dniu 23 listopada wysłano powiadomienia Push o niedostępności usług MyJablotron i MyCompany.![]() |
23.10.2021 | 23 października 2021 roku (w godzinach od 08:00 do 14:00) wystąpiła zaplanowana przerwa techniczna związana z konserwacją serwera. Przerwa była wcześniej zaplanowana i użytkownikom z wyprzedzeniem wyświetlił się w aplikacji komunikat ostrzegawczy. ![]() ![]() |
18.06.2021 | 18 czerwca 2021 roku od godzin porannych do popołudniowych występowały problemy z działaniem usług MyJablotron i MyCompany (bardzo wolne działanie, czasem całkowity brak dostępu do usług). |
12.02.2021 | 12 lutego 2021 roku (w godzinach od 00:00 do ok 05:00) wystąpiła zaplanowana przerwa techniczna związana z konserwacją serwera. Przerwa była wcześniej zaplanowana i do użytkowników wysłano powiadomienia Push o niedostępności usług MyJablotron i MyCompany. |
10.12.2020 | 10 grudnia 2020 roku (w godzinach od 21:00 do ok 23:00) brak możliwości zalogowania w aplikacjach mobilnych MyJablotron oraz MyCompany |
22.06.2020 | 22 czerwca 2020 roku (w godzinach od 12:00 do ok 16:00) brak możliwości zalogowania w aplikacjach mobilnych MyJablotron (dla systemów iOS i Android) oraz niedostępny serwis www.jablonet.net |
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.